czwartek, 31 maja 2012

Historia

Moja historia zaczęła się zaledwie rok temu. Jako przyszła mama przeszukiwałam Internet w poszukiwaniu inspiracji do urządzenia pokoiku mojego maleństwa. Przesiadywałam godzinami w pustych ścianach tworząc w głowie obraz pokoju moich marzeń.






Zdjęcia z archiwum mojego telefonu- zrobione przed urządzeniem pokoju.

Poszukiwałam idealnych dodatków,które stworzą ciepły, przytulny klimat. Wymarzyłam sobie pokoik w stylu angielskim, a motywem przewodnim stał się miś.




Misiów szukałam w Internecie, sklepach, kwiaciarniach, galeriach. Najbardziej spodobały mi się te firmy Ewax, które można kupić w Zielonej Górze w kwiaciarni na ul. Podgórnej oraz w Internecie w Galerii Misia.
Trafiłam też na galerię Bukowski gdzie są naprawdę wyjątkowe misie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz