piątek, 1 czerwca 2012

Pokoik Poli - meble

Gdy skończyłam malować ściany przyszedł czas na meble. Długo szukałam odpowiednich mebli.
Do siedzenia wybrałam meble IKEA. Kolekcja EKTORP (Hovby liliowy). Meble te są bardzo proste w montażu i mają zdejmowane pokrycia. Można kupić samo "ubranko" na fotel lub sofę i dopasować mebel do wystroju. A co najważniejsze są niesamowicie wygodne.


Fotel IKEA kolekcja EKTORP (Hovby liliowy)
Do kompletu wybrałam sofę trzyosobową z tej samej kolekcji EKTORP (Hovby liliowy).
Sofa również ma zdejmowane pokrycie, które można prać w pralce w temperaturze 40*C. Są też sofy dwuosobowe, lub rozkładane. Wszystko w zależności od potrzeb. Ja potrzebowałam coś do siedzenia, co mogę wstawić pod spadziste ściany, niekoniecznie do spania. Ale ta trzyosobowa sofa nie rozkładana nie wyklucza możliwości spania. Wystarczy zabrać poduszki, które stanowią oparcie.

Trzyosobowa sofa IKEA z kolekcji EKTORP (Hovby liliowy)


Wydaje mi się, że zestaw dobrze się komponuje w tonacji pokoju.


1 komentarz: