poniedziałek, 4 czerwca 2012

Pokoik Poli- lampy

Kolejny krok to zakup lamp. Ja potrzebowałam żyrandol, oraz kinkiet, który ozdobi jedną ze ścian. Znalazłam prześliczny komplet o nazwie Princess firmy Massive, w kolorze białym i ciemno różowym. Lampy kupiłam w Zielonej Górze, ale można je również znaleźć w "krainie lamp" do której odsyłam zainteresowanych.

Komplet Princess firmy Massive



Żyrandol Princess

Żyrandol i kinkiet Princess w pokoju Poli
Kinkiet Princess

Kinkiet Princess w pokoju Poli
Kinkiet nie tylko ozdabia ścianę, ale również podświetla obraz. Będzie dawał też dodatkowe światło przy przewijaku.

2 komentarze:

  1. Witam
    Bardzo proszę o pomoc. Chcę taki żyrandol powiesić w pokoju mojej córeczki, sale obawiam się, że pokój o wysokości 250cm jest zbyt niski na ten model. Proszę podać jaka jest odległość od sufitu do podłogi u Pani?
    Z góry dziękuję za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, Właśnie się zastanawiam nad tą lampą do pokoiku córeczki tylko mam pytanie czy daje ona dużo światła? Prosiłabym o odpowiedź, z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń