czwartek, 21 czerwca 2012

Chrzest Św.

Najpiękniejszą pamiątką są niewątpliwie zdjęcia na których można uwiecznić chwile. Na Chrzest Św. Poli zaprosiłam pana Piotra Zarzeckego profesjonalnego fotografa, który uwiecznił ceremonię, a także wykonał sesję plenerową i studyjną.
Przygotowałam dwa albumy. Jeden jako pamiątka dla Poli, drugi jako podziękowanie i pamiątka dla rodziców chrzestnych. Każdy album składa się z 25 kart na których umieściłam i ozdobiłam zdjęcie. A oto efekty mojej pracy:


fot. Piotr Zarzecki


fot. Piotr Zarzecki


Pamiątka Chrztu Św.


Podziękowania dla rodziców chrzestnych

Etykieta z datą Chrztu Św.


Etykieta z opisem zdjęcia




Opis zdjęcia


Ozdoby wykonane techniką quillingu







Chętnie wykonam album na zamówienie, specjalnie dla Ciebie. W razie pytań proszę o kontakt dm.rozanska@gmail.com

1 komentarz:

  1. Piękne zdobienia :)czytelnicy czekają na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń