niedziela, 10 czerwca 2012

Pokoik Poli - dodatki

Piękną półeczkę na drobiazgi, którą znalazłam na stronie De Cru powiesiłam na ścianie przy samych drzwiach. Wybrałam kolor biały z przecierką w kolorze orzechowym z ozdobnym serduszkiem. Idealnie komponuje się na wąskiej ścianie. Oprócz półki na której siedzą misie posiada cztery kołeczki na której można zawiesić różne ozdoby.

półka na drobiazgi De Cru
Na tej samej stronie znalazłam również przepiękną skrzynię drewnianą o dowolnym zastosowaniu.
Jest solidna i ciężka. Można w niej przechowywać pościel lub zabawki. Aktualnie służy mi jako schowek na ubrania córeczki z których już wyrosła. Skrzynię wybrałam do kompletu z półeczką więc również jest biała z orzechową przecierką.


drewniana skrzynia De Cru
 Taką skrzynię można też zamówić w wersji z materacem- wtedy posłuży nam jako siedzisko a także wersję z serduszkiem w różnych kolorach.


3 komentarze:

  1. Bardzo ładne, ciepłe, przytulne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stali czytelnicy czekają na nową notkę. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Pozdrawiam serdecznie i cieszę się że są już jacyś stali czytelnicy :)

      Usuń