poniedziałek, 4 czerwca 2012

Pokoik Poli - obrazy

Obraz "Konik na biegunach" powstał z potrzeby. Poszukiwałam stylowego konia na biegunach dla córki, ale nie znalazłam żadnego w rozsądnej cenie. Uważam że w każdym pokoju dziecięcym powinien być konik bujany. Obraz namalowałam własnoręcznie farbami akrylowymi na płótnie 50x70 cm. Oprawiony został prostą białą ramą. Jeżeli komuś się ten obraz podoba i chciałby podobny w dowolnej kolorystyce, mogę namalować na zamówienie, po wcześniejszym ustaleniu szczegółów. O kontakt proszę na adres dm.rozanska@gmail.com


Konik na biegunach autor Dominika Różańska





W pokoju Poli wisi jeszcze jeden obraz namalowany na zamówienie przez artystę pana Bogusława Ziembę do którego galerii odsyłam. Ja jestem jedynie pomysłodawczynią. Poprosiłam o rodzinę misiów w stylu angielskim.

Rodzina misiów autor Bogusław Ziemba

1 komentarz:

  1. Konik na biegunach jest świetny i idealnie wkomponowany w klimat pokoiku! Niesamowita dbałość o szczegóły - zwłaszcza dopasowanie tła obrazu do koloru ścian wnętrza. I piękna pamiątka dla dziewczynki - obraz namalowany przez mamę :)

    OdpowiedzUsuń